کتاب ، آهنگ ، عکس ، برنامه و .... فقط یه کلیک

هر آنچه می خواهید و هر آنچقدر که می خواهید

کتاب ، آهنگ ، عکس ، برنامه و .... فقط یه کلیک

هر آنچه می خواهید و هر آنچقدر که می خواهید

دو خبر از امین حیایی

 فیلم سینمایی بخشکی‌شانس به کارگردانی کاظم راست‌گفتار به «شب استوایی» تغییر نام داد و قرار است با بازی «امین حیایی» در مالزی جلوی دوربین برود.  

ادامه مطلب ...

عفونت‌های چشمی نتیجه استفاده مشترک از لنزهای رنگی

افسانه هراتی‌زاده رئیس جامعه اپتومتری (بینایی‌سنجی) ایران نسبت به خطرات و عوارض استفاده مشترک دو یا چند نفر از لنزهای رنگی هشدار داد و گفت: بعضا مشاهده می‌شود بعد از استفاده یک نفر از لنز رنگی که در برخی آرایشگاه‌ها کرایه داده می‌شود همان لنز در اختیار فرد دیگری قرار می‌گیرد که این مساله می‌تواند با عفونت‌های چشمی همراه باشد. 

 

   

ادامه مطلب ...

الگوهای نامنظم خواب اختلالات هورمونی

 به نظر می‌آید در سالیان اخیر میزان خواب شبانه مردم کاهش یافته و دارای ریتم نامنظمی شده است. یکی از علل اختلالات خواب در زندگی امروزی را می‌توان افزایش میزان کار در شیفت شب ذکر کرد. شاید شما هم با این سوال مواجه شده باشید که آیا میزان خواب بر کنترل وزن موثر می‌باشد؟ مطالعات اپیدمیولوژیک نشان داده‌اند که کم‌خوابی شیوع چاقی و بیماری‌های متابولیک را افزایش می‌دهد، اما به چه علت؟

ادامه مطلب ...

زنان مراقب کم تحرکی خود باشند

 بنشین، پاشوهای والدین، وقتی که کوچک بودیم و سر ظهر، هوس بازی و ورزش و فعالیت به سرمان می زد، حالا دارد نتیجه می دهد! 

قامت های خمیده و کج، بدن های حساس و خسته و استخوان هایی که بلد نیستند وزن بدن را تنظیم کنند، نتیجه همین سخت گیری های آپارتمان نشینی و زنگ های فوق برنامه مدارس است که همه مقدم بر دو دور چرخیدن دور حیاط محسوب می شدند. این ها متهمان ردیف اول نسل بدخلق و بدفرم امروزند! می گویند عقل سالم در بدن سالم است . ادامه مطلب ...

زن در قرآن کریم و متون بودایی

آنچه در پی می‌آید، ترجمه مقاله "  Attitude of Women in Buddhist Text and Holy Quran " است که سال گذشته در سمینار بین‌المللی «زن در ادیان مختلف» به مناسبت گرامیداشت مقام زن در روز مادر مصادف با زادروز دختر گرامی پیامبر اسلا‌م، حضرت زهرا (س)، در مرکز مطالعات علوم انسانی دهلی‌نو هابیتات سنتر توسط نگارنده ارائه شد و اینک تقدیم خوانندگان صفحه اندیشه می‌شود.

نوشتار ذیل قصد دارد پیدایش تحول اجتماعی و ارزش نهادن به مقام زن را پس از ظهور دو دین اسلام و بودیسم مورد بررسی قرار دهد.  

 

ادامه مطلب ...

نقد و بررسی فیلم خروس جنگی

خروس جنگی

 

کارگردان:  مسعود اطیابی

بازیگران: رضا عطاران، مریلا زارعی، احمد پورمخبر، کیومرث ملک مطیعی، کیانوش گرامی، شهربانو موسوی  

ادامه مطلب ...

وفات حضرت زینب کبری (س)

وفات حضرت زینب کبری (س) بر عموم شیعیان جهان تسلیت باد. 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب ...

40 والپیپر جدید و فوق العاده زیبا مخصوص ویندوز 7

40 والپیپر جدید و فوق العاده زیبا مخصوص ویندوز 7 در سایز ۱۹۲۰*۱۲۰۰

ادامه مطلب ...

محافظ صفحه نمایش اسلامی پانورما ۳۶۰ MEDINE MescidiNebevi

مجموعه فوق که پیش تر نیز در قالب مجموعه قرآنی لوح آفتاب معرفی شده همانگونه که در تصاویر مشاهده می کنید مجموعه محافظ نمایش های اسلامی می باشد که ساخته شده از تصاویر پانورما از اماکن مقدس اسلامی می باشد این محافظ نمایش زیبا طوری طراحی شده که شما براحتی قادرید تصاویر را به صورت ۳۶۰ درجه و به عبارتی به صورت سه بعدی مشاهده نموده و از زیبایی های معنوی ایم تصاویر لذت کافی را برید. این مجموعه متشکل از سه محافظ صفحه نمایش می باشد که یکی متعلق به مسجد النبی و زیبای های هنری. معماری و عرفانی این مسجد باشکوه بوده و دو عدد باقی مانده شکوه و زیبایی های کعبه و طواف مسلمین را یکی در منظره شب و یکی هم در منظره روز نمایش می دهد.

 

ادامه مطلب ...