کتاب ، آهنگ ، عکس ، برنامه و .... فقط یه کلیک

هر آنچه می خواهید و هر آنچقدر که می خواهید

کتاب ، آهنگ ، عکس ، برنامه و .... فقط یه کلیک

هر آنچه می خواهید و هر آنچقدر که می خواهید

با دعوتنامه «رونالدو»، «محمدحسین لطیفی» عازم برزیل شد

«محمد حسین لطیفی» که با دعوتنامه «رونالدو» راهی برزیل شده، قرار است در صورت توافق این ستاره فوتبال در مورد او، فیلمی بین‌المللی بسازد. 

 

محمد حسین لطیفی: رزمندگان، فیلم «روز سوم» را به عنوان اثری واقعگرا قبول دارند  

 

 

«رضا لطیفی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی فارس ضمن تأیید این خبر گفت: هنوز مشخص نیست که این فیلم ساخته می‌شود یا نه. همه چیز بستگی به نظر آقای رونالدو دارد، چون محور فیلم روی ایشان است.
وی افزود: محمدحسین لطیفی و منصور سهراب‌پور(تهیه‌کننده) با دعوتنامه‌ای که رونالدو فرستاد به سائوپائولو رفتند تا مذاکراتی در مورد حضور ایشان داشته باشند که امیدوارم این اتفاق بیافتد.
لطیفی درباره اینکه در صورت عدم پذیرش رونالدو با بازیکن دیگری رایزنی خواهد شد یا خیر، گفت:محور داستان آقای رونالدو هستند و بازیکن دیگری مد نظر نیست، در صورت موافقت ایشان این فیلم ساخته می‌شود.
وی با اشاره به داستان این فیلم گفت: داستان فیلم درباره دختر جوانی است که اتفاقا ایرانی هم نیست. این فیلم به شکل بین‌المللی ساخته می‌شود و عوامل ایرانی فقط تولید‌کننده آن خواهند بود.
لطیفی گفت: فیلمنامه این اثر نوشته نشده و فقط به صورت طرح است که در صورت جدی شدن نوشته می‌شود. قرار است این کار در خارج از ایران فیلمبرداری شود.
وی در انتها با اشاره به عنوان فیلم «رونالدو، شماره نه»،گفت: شماره 9، شماره رونالدو است ولی ما سعی می‌کنیم عنوان بهتری برای این فیلم بگذاریم.
براساس این گزارش، لطیفی و سهراب‌پور حدود شش روز دیگر به ایران باز می گردد . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد