کتاب ، آهنگ ، عکس ، برنامه و .... فقط یه کلیک

هر آنچه می خواهید و هر آنچقدر که می خواهید

کتاب ، آهنگ ، عکس ، برنامه و .... فقط یه کلیک

هر آنچه می خواهید و هر آنچقدر که می خواهید

اخبار کوتاه ورزشی - دهم تیرماه

* بوفون : دنبال بهانه نیستم  

* کامبیاسو : اینتر کهکشانی نیست  

* ووچینیچ در رم می ماند  

* نیکبخت تراکتوری شد   

* حقیقی با پرسپولیس تمدید کرد

و ...   

بوفون: دنبال بهانه نیستیم
جان‌لوییجی بوفون گفته فصل سختی را پشت سر گذاشته و تاکید کرده که تیمش باید فاصله‌اش را با اینتر کم کند. این ملی‌پوش ایتالیایی در تعطیلات
به سر می‌برد. او در مصاحبه‌ای با سایت یوونتوس گفته است: «باید از هر نظر بهترین باشیم. می‌دانیم که فصلی طولانی با اهداف بسیاری پیش روی ماست. متاسفانه انتهای فصل گذشته مطابق با برنامه پیش نرفت اما باید به بازی در لیگ ادامه دهیم و فاصله‌مان را با اینتر کم کنیم». دروازه‌بان ایتالیا همچنین درباره تیم ملی صحبت کرده: «دنبال بهانه نیستم ولی مطمئنم در آفریقای جنوبی در بهترین شرایط خود قرار نداشتیم. در بهترین حالت 60 درصد توان خود را به نمایش گذاشتیم. فصل بعد بهترین فرم خود را خواهیم داشت و آماده خواهیم بود».

کامبیاسو: اینتر کهکشانی نیست رئال‌مادرید با خرید کاکا و کریستیانو رونالدو خود را بسیار مطرح کرده است. استبان کامبیاسو، اوضاع فعلی رئال را با شرایط این تیم در سال 2004 مقایسه کرده است. او که در آن هنگام در رئال بازی می‌کرد می‌گوید: «اینتر تیمی کهکشانی نیست. اینتر مورینیو از بازیکنانی تشکیل شده که می‌توانند عالی باشند یا نه، ولی هر چه هستند ستاره نیستند. قدرت خرید ما قابل قیاس با رئال‌مادرید نیست. آنها قصد دارند از دورانی که زیر سایه بارسلونا بودند جدا شوند و می‌خواهند کاتالان‌ها را متوقف کنند. آنها نیاز به این خریدها دارند». کامبیاسو درباره تیم ملی آرژانتین می‌گوید: «آرژانتین با مارادونا روزگار سختی دارد اما می‌تواند بهتر شود و به جام جهانی برسد».

ووچینیچ در رم می‌ماند
میرکو ووچینیچ بعید است در تابستان رم را ترک کند، هر چند که شایعات فراوانی مبنی بر رفتن او به لیگ برتر به گوش می‌رسید. گفته می‌شد منچستریونایتد قصد دارد پس از جدایی کریستیانو رونالدو، ووچینیچ را جانشین او کند. این مهاجم مونته‌نگرویی گفت از این علاقه به خود می‌بالد ولی در رم می‌ماند. الساندرو لوچی، مدیر برنامه‌های او گفته است: «میرکو از حضور در رم بسیار خوشحال است. او اخیرا قراردادش را تمدید کرده و باشگاه هم می‌خواهد او بماند. دلیلی ندارد که او به این سرعت از رم برود. رم هیچ چیزی به من نگفته است. آنها می‌خواهند بهترین بازیکنانشان از جمله ووچینیچ را نگاه دارند».   

 

سپاهان و روزی 3 نوبت تمرین در ترکیه ایسنا: تمرینات آماده سازی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در ترکیه هر روز در 3 نوبت برگزار می‌شود. اردوی تیم سپاهان در کمپ گلباشی ترکیه چند روزی است که آغاز شده و شاگردان امیر قلعه‌نویی زیر‌نظر کادر فنی، برنامه‌های بدنسازی و تاکتیکی را در این کشور انجام می دهند. طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی قلعه‌نویی، بازیکنان سپاهان روزانه 3 نوبت تمرین برگزار می‌کنند. جلسات تمرینی صبح به کارهای بدنسازی اختصاص دارد و بعدازظهر برنامه‌های تاکتیکی و کار با توپ انجام می‌شود. تمرین صبح دیروز این تیم در زمین شماره یک کمپ گلباشی انجام شد و بعدازظهر نیز زردپوشان کار با توپ را انجام دادند.

اوجاقی در رقابت‌های سلطان رینگ
مهر: کاپیتان تیم ملی ووشوی ایران به دعوت فدراسیون ووشوی چین برای حضور در رقابت های سلطان ووشوی جهان، عازم این کشور خواهد شد. این رقابت‌ها با حضور 6 قهرمان برتر ووشوی جهان در روزهای 26 و 27 تیرماه جاری در شهر گوانگجوی چین برگزار می‌شود. دو قهرمان ووشوی چین به همراه قهرمانان کشورهای روسیه، برزیل، تایلند و حسین اوجاقی 6 ووشوکار حاضر در این مسابقات خواهند بود. اوجاقی روز سه شنبه 23 تیر تهران را به مقصد گوانگجو ترک می کند و روز یکشنبه 28 تیر به کشور باز خواهد گشت.

استعفای رئیس هیأت فوتبال مشهد
مهر: رئیس هیات فوتبال مشهد با ارسال نامه‌ای به مدیرکل تربیت بدنی خراسان رضوی، استعفای خود را اعلام کرد.در متن نامه استعفای کاظم غیاثیان آمده است: با توجه به مشکلات عدیده‌ موجود در مسیر عملکرد هیات فوتبال شهرستان مشهد و حجم زیاد تیم‌های شرکت کننده در مسابقات رده‌های سنی مختلف و در اختیار نداشتن مکان و ابزارهای اولیه جهت برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال، استعفای خود را اعلام می‌کنم. غیاثیان در ادامه این نامه آورده است: به تبع این کمبودها، شاهد فقدان سرویس‌‌دهی مطلوب و شایسته برای باشگاه‌های مشهد و نیز عدم همکاری لازم از سوی ادارات ذی‌ربط هستیم که امکان فعالیت برای اینجانب را میسر نکرده است لذا استعفای خود را اعلام می‌کنم.

شکست والیبال جوانان ازبرزیل مهر: دومین دیدار تدارکاتی تیم والیبال جوانان در کمپ تمرینی برزیل، باز هم با شکست این تیم مقابل بازیکنان میزبان به پایان رسید. این دیدار همچون دیدار نخست دو تیم والیبال جوانان ایران و برزیل با نتیجه 3 بر صفر پایان یافت. (25 بر 17)، (25 بر 19) و (25 بر 17) نتایج به دست آمده در سه گیم این بازی بود که روز دوشنبه در کمپ تمرینی تیم‎های ملی برزیل در شهر «ساکواراما» برگزار شد. در روزی که تیم والیبال جوانان ایران متحمل دومین شکست مقابل برزیل شد، رضا صفایی بازیکن شماره 14 این تیم مراسم جشن تولد خود را در کنار هم تیمی‎هایش برگزار کرد.

تمدید قرار‌داد امیرآبادی با استقلال مهدی امیرآبادی صبح روز گذشته با حضور در باشگاه استقلال، قرارداد جدید خود را امضا کرد. امیرآبادی که هفته گذشته پیشنهاد تمدید قرارداد از باشگاه استقلال را دریافت کرده بود، دیروز در دیدار با واعظی آشتیانی اعلام کرد که قصد دارد به حضورش در استقلال ادامه دهد و قرارداد خود را با مدیرعامل استقلال به امضا رساند.

امضای 120 میلیونی اشپیتیم اشپیتیم آرفی مهاجم فصل پیش پیام مشهد که چندی پیش با پرسپولیس قرارداد داخلی امضا کرده بود، قراردادش را در هیات فوتبال ثبت می‌کند. قرار بوده که این بازیکن روز گذشته و در ازای دریافت چکی به مبلغ 120 میلیون تومان قراردادش را با پرسپولیس ثبت کند. همچنین محمد پروین که به‌طور شفاهی با مسؤولان پرسپولیس برای حضور در این تیم به توافق رسیده بود، در فدراسیون فوتبال حضور دارد و مشغول حل مشکلات اداری درباره ITC (کارت بازی) خود است تا بتواند قراردادش را با پرسپولیس امضا کند.

نصرتی در تبریز
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز از توافق این باشگاه با محمد نصرتی، مدافع ملی‌پوش کشورمان خبر داد و گفت: امیدوارم با پیوستن نصرتی زوج برادران نصرتی خط دفاع تراکتورسازی را بیمه کند. شرایط جذب محمد نصرتی به تیم تراکتورسازی مهیاست و درصورتی که این بازیکن برای حضور در تبریز مشکل خانوادگی نداشته باشد‌، پیوستن او به تراکتورسازی قطعی است. با جذب محمد نصرتی، خط دفاعی تیم تراکتور با حضور او و برادرش میلاد نصرتی، استحکام لازم برای درخشش در لیگ برتر را خواهد یافت.

حقیقی با پرسپولیس تمدید کرد
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش را به مدت 2 سال تمدید کرد. علیرضا حقیقی ظهر دیروز و پس از دیدار با انصاری‌فرد قرارداد 2 ساله خود را امضا کرد. قرار است وی تا انتهای هفته قرارداد خود را در هیات مدیره ثبت کند.

نیکبخت تراکتوری شد
روز گذشته و در آخرین لحظات خبرگزاری فارس، خبر داد که علیرضا نیکبخت واحدی با عقد قراردادی یکساله به تیم تراکتور سازی پیوسته است. اگر این خبر صحت داشته باشد در فصل جدید نیکبخت پیراهن سرخی به غیر از پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد.  

 

منبع : روزنامه وطن امروز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد