کتاب ، آهنگ ، عکس ، برنامه و .... فقط یه کلیک

هر آنچه می خواهید و هر آنچقدر که می خواهید

کتاب ، آهنگ ، عکس ، برنامه و .... فقط یه کلیک

هر آنچه می خواهید و هر آنچقدر که می خواهید

مربی سابق رئال مادرید مدنظر باشگاه پرسپولیس

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسه کمیته فنی شرایط یک مربی که سابقه فعالیت در رئال مادرید را دارد مورد بررسی قرار دادیم. 

 

همایون بهزادی پس از جلسه کمیته فنی پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی برگزار کردیم و نظرات خود را در خصوص بازیکنان کادر مربیگری و آکادمی فوتبال به اطلاع مدیرعامل پرسپولیس رساندیم. همچنین برای انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس در خصوص مربیانی از آرژانتین و اسپانیا گفت و گو کردیم و عملکرد آنها را مورد ارزیابی قرار دادیم. مربی مورد نظر ما سابقه مربیگری در رئال مادرید را دارد.
وی افزود: در صورتی که حضور مولر به دلیل مسائل مالی در ایران منتفی شود قطعا باشگاه به دنبال مربیانی از دو کشور اسپانیا و آرژانتین خواهد بود تا هر چه سریع‌تر در خصوص کادر فنی پرسپولیس تصمیم گیری شود.
بهزادی در خصوص بازیکنان برزیلی پرسپولیس گفت: درباره این بازیکنان گفت و گو کردیم و فیلم بازی آنها را دیدیم. قرار شد پس از حضورشان در تمرین پرسپولیس و در صورت صلاحدید کادر فنی با این بازیکنان باشگاه مورد مذاکره شود. البته آنها در فیلم های خود بازی های بدی را نشان ندادند اما این موضوع در عمل باید به ما ثابت شود.
وی در جواب این سئوال که آیا در خصوص گزینه‌های ایرانی بحث و تبادل نظر شد، تاکید کرد: در مورد هیچ گزینه ایرانی صحبت نکردیم و به احتمال فراوان سرمربی پرسپولیس خارجی خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد