کتاب ، آهنگ ، عکس ، برنامه و .... فقط یه کلیک

هر آنچه می خواهید و هر آنچقدر که می خواهید

کتاب ، آهنگ ، عکس ، برنامه و .... فقط یه کلیک

هر آنچه می خواهید و هر آنچقدر که می خواهید

اخبار کوتاه ورزشی - نهم تیرماه

 

 

* فیگو ؛ مدیر بخش خارجی اینتر 

* امیدواری اسکولاری به بنیادکار 

* اتوئو از بارسا می رود    

و ...

اخبار کوتاه

فیگو؛ مدیر بخش خارجی اینتر
وطن امروز: لوئیس فیگو در پی دریافت پیشنهاد اینترمیلان، پذیرفت در نقش مدیر امورخارجی این باشگاه فعالیت کند. این چهره که با پایان فصل اخیر کالچو ایتالیا، در 35 سالگی از دنیای فوتبال کناره گرفت، عنوان کرد: خوشحالم می‌توانم در امور خارجی برای اینترمیلان فعالیت کنم. من برای این منظور برنامه‌های زیادی مدنظر دارم که به تدریج اجرا خواهم کرد. وی افزود: نمی‌دانم در این پست تا چه زمانی خواهم ماند اما سعی می‌کنم کارم را به نحو مطلوب انجام دهم تا همه علاقه‌مندان اینتر احساس رضایت کنند.

امیدواری اسکولاری به بنیادکار
وطن امروز: لوئیس فیلیپه اسکولاری، سرمربی جدید باشگاه فوتبال بنیادکار ازبکستان دیدگاه خود را برای این باشگاه ترسیم کرد. اسکولاری در گفت‌وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد، هدفش پیشرفت فوتبال ازبکستان است. اسکولاری گفت: می‌خواهم بنیادکار در تمام رقابت‌های پیش رو پیروز باشد. این (کشور ازبکستان) یک موقعیت تازه برای من است، زیرا فوتبال ازبکستان به سرعت در حال پیشرفت است. به همین دلیل پیشنهاد بنیادکار را پذیرفتم. اسکولاری ادامه داد: فیلم چند مسابقه بنیادکار را تماشا کرده‌ام.

اتوئو از بارسا می‌رود
ایسنا: باشگاه‌های اروپایی همچنان یوروهای خود را سخاوتمندانه خرج می‌کنند. انگار نه انگار که دنیا در حال حاضر غرق در بحران مالی است. ژوآن لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا در گفت وگویی با شبکه رادیویی
I CAT FM از دریافت پیشنهادی نجومی برای ساموئل اتوئو خبر داد. او عنوان کرد، مهاجم کامرونی آبی و اناری‌ها بزودی به پردرآمدترین بازیکن دنیا تبدیل خواهد شد. لاپورتا در پاسخ به پرسشی درباره علاقه‌مندی احتمالی منچسترسیتی به اتوئو تنها گفت: این مهاجم به سختی می‌تواند اینچنین پیشنهادی را رد کند. او عنوان کرد: «اتوئو پیشنهادی نجومی از باشگاهی دیگر دریافت کرده است که می‌تواند او را به پردرآمدترین بازیکن دنیا تبدیل کند. رفته رفته روشن می‌شود که پیشنهاد او غیر عادی است». بارسلونا با بازیکن 28 ساله‌اش درباره تمدید قرار داد در حال گفت وگو است. قرارداد کنونی اتوئو سال آینده به پایان می‌رسد. لاپورتا درباره آینده او هم گفت: «باور دارم او دوست دارد بماند و من هم چنین چیزی را می‌خواهم. با این حال چنین پیشنهادی را به سختی می‌توان نادیده گرفت». همه می‌دانند که منچسترسیتی با پیشنهادی بالا خواهان خرید اتوئو است. این تیم لیگ برتری تاکنون «گرت بری» و «روکه سانتاکروز» را با رقم‌هایی درشت به منچستر برده است.   

اعزام تیم ملی پومسه به صربستان
ایسنا: تیم ملی پومسه تکواندوی مردان و زنان ایران برای شرکت در مسابقات جهانی دانشجویان، بامداد دیروز راهی صربستان محل برگزاری این رقابت‌ها شد. تیم ملی ایران که رقابت‌های خود را در دو بخش انفرادی و تیمی از روز چهارشنبه آغاز می‌کند، با ترکیب حمید نظری، سینا غزل‌احمد، علی نادعلی در بخش مردان و در بخش بانوان با ترکیب مهسا مردانی، نسترن ملکی، کلثوم مددخانی و ساناز خرمی‌پور راهی این رقابت‌ها شده است. مسابقات جهانی تکواندوی دانشجویان در بخش انفرادی روز چهارشنبه و در بخش تیمی روز پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

آغاز تمرینات پرسپولیس با 7 بازیکن
ایسنا: نخستین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برای شروع نهمین دوره‌ مسابقات لیگ برتر، صبح دیروز با حضور هفت بازیکن این تیم در حضور عباس انصاری‌فرد برگزار شد. در این تمرین تنها هفت بازیکن تیم پرسپولیس متشکل از علیرضا حقیقی، ضیا نیک‌نفس، کریم باقری، مجتبی شیری، مهدی شیری، نبی‌الله باقری‌ها و هادی نوروزی حضور داشتند و احمدرضا عابدزاده به عنوان مربی تمرینات بازیکنان را زیر نظر گرفت. همچنین چهار بازیکن آزمایشی از تیم‌های مختلف لیگ دسته یک در کنار دیگر بازیکنان پرسپولیس تمرین کردند.تنها چهار یا پنج تماشاگر که از آشنایان عوامل تیم بودند برای تماشای تمرین پرسپولس آمده بودند.

عبور نوجوانان ایران از سد چین
فارس: تیم فوتبال نوجوانان ایران در چارچوب رقابت‌های المپیاد آسیایی سنگاپور در دومین بازی خود برابر چین با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد. بهمن جهان‌تیغ، کاپیتان تیم ملی با زدن 3 گل، بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. سعید آقایی نیز گل دیگر تیم ایران را به ثمر رساند. گل‌های تیم چین را نیز زویانتینگ و لیانگ سوی مینگ به ثمر رساندند.

17 باشگاه در آستانه تعلیق
فارس: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از تعلیق برخی باشگاه‌های لیگ دسته اول و دوم در صورت پرداخت نکردن مطالبات و بدهی از سوی باشگاه‌ها خبر داد. کمیته انضباطی تیم‌های زیر را با توجه به مستندات در آستانه تعلیق قرار داده است: شهرداری بندرعباس، شاهین و ایرانجوان بوشهر، توسعه روی زنجان،کاوه تهران، دلوارافزار، داماش ایرانیان، اکباتان، هما، برق شیراز، پیام مخابرات فارس، پیام خراسان، پتروشیمی تبریز، ماشین‌سازی تبریز، شیرین‌فراز، شهرداری انزلی وآرد گلستان. این باشگاه‌ها به احتمال فراوان تا تسویه حساب کامل به حالت تعلیق در خواهند آمد.

تیم والیبال سپاه قهرمان جهان شد
ایرنا: تیم والیبال منتخب سپاه ایران به نمایندگی از نیروهای مسلح عنوان قهرمانی مسابقات ارتش‌های جهان (سیزم) را از آن خود کرد.نماینده ایران یکشنبه شب و در مرحله نهایی این رقابت‌ها به مصاف برزیل، میزبان مسابقات رفت و با نتیجه 3 بر صفر این تیم را شکست داد. تیم والیبال ارتش برزیل در این دیدار در سه گیم متوالی و با نتایج 25 بر 22، 25 بر 18 و 25 بر 19 مغلوب منتخب سپاه ایران شد و به عنوان دومی این رقابت‌ها اکتفا کرد.

لغو مسابقات تیراندازی غرب آسیا
ایسنا: مسابقات تیراندازی غرب آسیا در تهران لغو شد. به دنبال پیشنهاد کنفدراسیون تیراندازی آسیا مبنی بر تعویق مسابقات غرب آسیا که قرار بود
28 تیر تا 6 مرداد در تهران برگزار شود فدراسیون ایران یکشنبه طی نامه‌ای اعلام کرد که آمادگی کامل برای برگزاری این رقابت‌ها را در تاریخ مذکور دارد. به‌رغم اعلام مجدد فدراسیون تیراندازی ایران، مسؤولان‌ ASC طی نامه‌ای و بنا به درخواست کشورهای شرکت کننده در این رقابت‌ها به دلیل اوضاع تهران پس از انتخابات ریاست‌جمهوری، لغو این رقابت‌ها را اعلام کردند. مسعود شیخی‌فرد، سرپرست کمیته برگزاری مسابقات غرب آسیا این خبر را تایید کرد.

روته مولر با تأخیر به تهران می‌آید
ایسنا: سفر اریش روته مولر به تهران به تعویق افتاد. با هماهنگی قبلی قرار بود اریش روته مولر، مربی استقلال در روزهای آغازین هفته جاری وارد تهران شود اما وی در تماسی با باشگاه استقلال اعلام کرد با توجه به آغاز قراردادش از اول ماه جولای، این چند روز باقی‌مانده از ماه ژوئن را برای انجام کارهای باقی‌مانده صرف خواهد کرد و روز چهارشنبه در تهران خواهد بود. روته مولر همچنین اعلام کرده که شخصا بلیت سفر به ایران را خریداری کرده و فردا با پرواز لوفت‌هانزا به تهران می‌آید.

ایوانف پیراهن سایپا را می‌پوشد
ایسنا: تیم والیبال سایپا علاوه بر مذاکره با یوگنی ایوانف، بازیکن سرعتی و بلغارستانی سال گذشته بیم مازندران، به‌دنبال مذاکره با بازیکنانی از فرانسه و اروپا نیز هست. پس از تمایل باشگاه سایپا برای مذاکره با ایوانف، بازیکن موفق اهل بلغارستان، او نیز ابراز تمایل کرده است تا پس از ایجاد توافق مالی برای سایپا به میدان برود. ایوانف از طریق مدیر برنامه‌هایش اعلام کرده از آنجایی‌که تیم سایپا، پاسور خوبی در اختیار دارد (سعید معروف)، حاضر است در ایران برای این تیم بازی کند. تیم والیبال سایپا که سال گذشته به عنوان نایب قهرمانی رضایت نداده بود، امسال با تمدید قرارداد با ظریف، نظری افشار، رضایی و معروف و عقد قرارداد با جواد محمدی‌نژاد (فولاد ارومیه) و حمزه زرین و بابک فیاضی (پتروشیمی بندرامام) به‌دنبال کسب عنوان قهرمانی لیگ ایران است.

منبع : روزنامه وطن امروز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد