کتاب ، آهنگ ، عکس ، برنامه و .... فقط یه کلیک

هر آنچه می خواهید و هر آنچقدر که می خواهید

کتاب ، آهنگ ، عکس ، برنامه و .... فقط یه کلیک

هر آنچه می خواهید و هر آنچقدر که می خواهید

تمام اصطلاحات چت

به زودی می بینمت SYS See You Soon
مکان/ جنس /سن ASL Age/Sex/Location
حالت چطوره؟ HRU How Are You
می بینمت CU See You
موفق باشی GL Good Luck
از دیدنت خوشحال شدم Nice 2 C U Nice To See You
دوست دختر gf Girl Friend
دوست پسر BF Boy Friend
بوسه رویلبها زدن KOL Kiss On Lips
 بوسه بر گونه KOC Kiss On Cheek
تا دفعه بعد TNT Till Next Time
متشکر-ممنون TNX Thanks
رو در رو F2F Face to Face
 وبکم همدیگه رو دیدن C2C  cam to cam
بعدا بر می گردم BBL Be Back Later
پیغام خصوصی PM Private Message
بعدا می بینمت SYL8TR See You Later
 شوخی می کنم JK Just Kidding
 الان بر میگردم BRB Be Right Back
متاسفم iMS I`m Sorry
از دیدنت خوشحال شدم GTSY Glad To See You
فعلا میرم GFN Gone For Now
خندیدن با صدای بلند LOL Laugh Out Loud
 پیغام الکترونیکی EMSG Email Message
پیغام MSG  messege
بوسیدن و بغل کردن H&K Hug and Kiss
بعدا L8R Later
دوستت دارم ILY I Love You
فهمیدم IC I See
آه خدای من OMG Oh My God
دعا کردن FC Fingers Crossed
زود بر میگردم BBS Be Back Soon
جهت اطلاع تو FYI Information For Your
مسئله ای نیست NP Not problem
آها.. فهمیدم OIC Oh I See
 مدت طولانی بی خبرم LTNS  Long Time No See
بعدا بهت میگم TTYL Talk To You Later
دور از صفحه کلید AFK Away From Keyboard
خداحافظ BBN Bye Bye Now
سلام HT  Hi There
زود جواب نامه را بده WBS Write Back Soon
متشکر از شما TY  thank you

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد