کتاب ، آهنگ ، عکس ، برنامه و .... فقط یه کلیک

هر آنچه می خواهید و هر آنچقدر که می خواهید

کتاب ، آهنگ ، عکس ، برنامه و .... فقط یه کلیک

هر آنچه می خواهید و هر آنچقدر که می خواهید

۱۲ آیه از کتب آسمانی

حضرت مولی الموحدین علی (ع) فرمودند :

 

اختیار کردم از کتب آسمانی دوازده آیه را و روزی سه بار بدانها نگاه میکردم

...

 

 

 

حضرت مولی الموحدین علی (ع) فرمودند :

 

اختیار کردم از کتب آسمانی دوازده آیه را و روزی سه بار بدانها نگاه میکردم

 

1-   ای فرزند آدم سلطنت من باقی است از هیچ صاحب قدرتی نترس که سلطنت من همیشگی است .

 

2-   تا خزانه من پر است در غم روزی مباش و بدان که گنجینه من هرگز خالی نمیشود .

 

3-   قسم به حق من بر تو که من دوست توام تو نیز دوست من باش .

 

4-   به کسی جز من دل نبند زیرا منم که بتو نزدیک بوده و خواسته های تو را بر می آورم .

 

5-   همه چیز را برای تو ، و تو را برای عبادت آفریدم .

 

6-   تو را از خاک آفریدم خسته نشدم ، چگونه روزی رساندن به تو مرا خسته می کند .

 

7-   برای خاطر خود بر من خشم میگیری ؟ آیا میشود بخاطر من بر نفست خشمگین شوی ؟

 

8-   آنکه تو را میخواهد بخاطر خودش میخواهد ، من تو را برای خودت میخواهم از من فرار مکن .

 

9-  برای من است بر تو واجباتی و برای تواست بر من معایشی ، تو تخلف میکنی ولی در کار من تخلف راه ندارد .

 

10-                      منکه امروز عبادت فردا را از تو نمی خواهم ، تو نیز روزی فردا را از من مخواه .

 

11-         تا آنچه نصیب تواست راضی باشی آسوده و پسندیده خواهی بود اگر غیر از این باشد دنیا را بر تو چیره خواهم کرد تا چون درندگان بیابان راه روی ، به نصیب میرسی اما خود را بی اجر کرده ای .

 

12- همچنانکه در حضور شهریاران می ایستی در عبادت من بایست اگر تو مرا نمی بینی من ترا می بینم .

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد